use

use

welcome
use

use

welcome

جدیدترین قیمت لپ ‌تاپ‌ در بازار ایران+جدول

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس،لپ‌‌تاپ‌‌های موجود در بازار ایران اغلب از برندهای ASUS ،SONY، ACER، IBM LENOVO و HP است. در اولین روز هفته مانند هفته‌های گذشته، روند نزولی قمیت‌ها در بازار لپ‌تاپ همچنان ادامه دارد.

لیست لپ‌‌تاپ‌‌های موجود در بازار با ذکر مشخصات و جدیدترین قیمت‌ها‌به شرح زیر است:  ادامه مطلب ...

کاهش ۵۰درصدی قیمت بسته‌های اینترنت اپراتور سوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، در حالی که اینترنت پرسرعت یکی از خدمات اصلی نسل سوم تلفن همراه است، اما همواره گلایه از گرانی اینترنت اپراتور سوم بین کاربران این اپراتور مطرح بوده است. همچنان که مدیرعامل جدید اپراتور سوم تلفن همراه نیز یکی از اولویت‌های خود را برای موفقیت این اپراتور کاهش قیمت چشم‌گیر اینترنت عنوان کرده و گفت که با این کار قصد دارد، رایتل در سبد اقتصادی خانوار جا بگیرد و خدمات نسل 3 همه‌گیر شود.  

ادامه مطلب ...

گواردیولا گران‌قیمت‌ترین مربی فوتبال جهان/ مورینیو و لیپی‌ در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس در تازه‌ترین فهرست پردرآمدترین مربیان فوتبال جهان که توسط یک موسسه تحقیقاتی انجام شد، پپ گواردیولا، مربی اسپانیایی و 42 ساله باوارایی‌ها عنوان نخست را کسب کرده است. این مربی که شب گذشته تیمش را با کسب پیروزی مقابل نماینده چین به فینال جام باشگاه‌های جهان در مراکش برد، هم اکنون بیشترین دستمزد را دارد زیرا با کسب دستمزد 17 میلیون یورویی در سال عنوان نخست را از آن خود کرده است.  ادامه مطلب ...

دستگاه‌های موبایلی، هدف جدید مهاجمان سایبری

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، هکرها درحال حاضر می‌توانند از طریق بدافزارها یا نرم‌افزارهای مخرب خود به اطلاعات ذخیره شده روی دستگاه الکترونیکی همراه دسترسی پیدا کنند یا کنترل آن را در دست بگیرند. این در حالی است که ابزارهای موبایلی نصب شده روی دستگاه می‌توانند خطرات ناخواسته و کاملا جدی را برای کاربر به وجود آورند. 

ادامه مطلب ...

گوگل فهرست 10 جستجوی برتر سال 2013 را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گوگل فهرست 10 جستجوی برتر سال 2013 را دیروز سه شنبه 26 آذر ماه منتشر کرد که نشان می دهد در گذشت دو نفر در روزهای پایانی سال میلادی اولین سطرهای این فهرست را تشکیل داده اند.  ادامه مطلب ...